پلاسکو کار سایپا

معـرفی واحـدهای شــرکت


0:00
0:00

سالــن رنگ

خط رنگ رباتیک شرکت پلاسکو کار سایپا با فن آوری شرکت DURR آلمان بوده و از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا (Bell Bell) برای پاشش رنگ الکترو استاتیک استفاده میشود کیفیت بالا و مصرف بهینه رنگ از قابلیتهای آن بشمار میرود و قابلیت پاشش همزمان ده رنگ متالیک و چهار رنگ سالید را دارد.

سالـن تزریـق

این سالن با برخورداری از نیروهای متخصص و ماشین آلات بسیار پیشرفته و به روز دنیا که محصول شرکتهای سازنده معتبر اروپایی در تناژهای ۲۳۰۰ و ۳۲۰۰ بوده ، که قابلیت تولید با کیفیت قطعات پلیمری خودرویی را دارند.

0:00
0:00
0:00
0:00

سالن مونتاژ

به موازات تولید و رنگ آمیزی محصولات عملیات کامل مونتاژ نیز علاوه بر سایت کاسپین به منظور سهولت در امر حمل و نقل در نزدیکترین محل به خودروسازان تهران و کاشان انجام میگیرد.

آزمایـشگاه

این واحد با داشتن نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی امکان اجرای اکثر آزمایشات مورد نیاز در نزدیکی خطوط تولید را فراهم می سازد. این آزمایشگاه قابلیت انجام بیش از ۵۰ مورد آزمون قطعات و مجموعه های پلیمری ، رنگی و فلزی شامل رنگ، دوام عملکرد ، مواد ، مونتاژ پذیری و سایر آزمونهای مرتبط را دارا می‌باشد.

مهندسی

واحد مهندسی با برخورداری از مهندسین مجرب و با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای طراحی روز دنیا قادر به ارائه طرحهای بهینه در جهت استفاده از توانمندیهای مجموعه ایجاد و توسعه محصولات و فرایندهای تولیدی جدید به جهت برآورده شدن نیاز بازار، مدیریت پروژها و ارائه مستندات و تغییرات مهندسی میباشد مراحل تکوین محصول و تهیه مستندات مطابق الزامات خودروساز و استاندارد تا پیاده سازی کامل پروژه در خطوط تولید و نیز تعیین مواد اولیه پلیمری پلاستیک های پلیمری و رنگ خودروئی برای قطعات و مجموعه های تولیدی و پروژهها با همکاری شرکتهای تامین کننده مواد اولیه معتبر داخلی و خارجی مطابق استانداردهای مربوط انجام داد که کلیه مراحل تکوین مواد و محصول پس از تصدیق و صحه گذاری و انجام آزمونهای مرتبط در خطوط تولید استفاده می‌گردد .