اخبار

به مناسبت هفته گرامیداشت کار و کارگر از کارکنان نمونه شرکت پلاسکو کار سایپا تجلیل به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی  در روز دوشنبه مورخ 10 اردیبهشت ماه1403  طی مراسمی با حضور مدیر عامل ،هیات مدیره ، معاونین و جمعی از مدیران گرانقدر از کارکنان نمونه  شرکت پلاسکو کار سایپا تجلیل بعمل آمد . در ابتدا دکتر منصوری فرد  مدیر عامل محترم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت روز  کارگر در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه شرکت اظهار داشت :به نظر اینجانب  حفظ استقلال کشور به سعی و تلاش کارگران بستگی دارد. بنده حدود یکسالی که در خدمت شما عزیزان هستم شاهد اتفاقاتی خوبی در شرکت بودیم که این جز با همکاری و همت و تلاش شما کارکنان محترم میسر نبود.مدیر عامل محترم پلاسکو کار سایپا با اشاره به اقدامات رفاهی کارکنان بیان داشت: بی شک سرمایه های اصلی این شرکت نیروی انسانی  متعهد و با اخلاص هستند لذا   جهت امور رفاهی کارکنان با تدوین آیین نامه های جدید جهت  وام پرسنل و نیز  سایر موارد دیگر اقدامات خوبی در این حوزه انجام گرفته است.

مدیر عامل محترم در خصوص پروژه سافت تاچ گفت: یکی از کار های بسیار مهم که قرار است توسط این شرکت انجام گیرد اجرای پروژه سافت تاچ می باشد. با پیگیری های متعدد  و مذاکرات صورت گرفته مقرر گردید پروژه تریم داخلی خودرو آریا به روش سافت تاچ که برای اولین بار در ایران صورت میپذیرد توسط شرکت پلاسکو کار سایپا انجام شود.  وی اضافه کرد: بر این اساس هم اکنون با 7 شرکت بزرگ سازنده دستگاه های مربوطه با کمترین قیمت قرارداد منعقد گردید . و به امید خدا در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

داود منصوری فرد در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران اظهار داشت: از خداوند متعال برای همه کارکنان صدیق و زحمتکش پلاسکو کار سایپا آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم در کنار هم با تلاش و کوشش همچون روز های گذشته  بتوانیم در راستای سیاست های مدیرعامل محترم  گروه خودرو سازی سایپا و همچنین تحقق شعار سال بنا به فرموده مقام معظم رهبری (جهش تولید با مشارکت مردم) قدم های موثری برداریم . انشاءالله

در خاتمه این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از 14 نفر پرسنل نمونه منتخب واحد های تولید و ستادی قدردانی گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *